خانما از چند ماهگی به نی نی هاتون آب دادین؟

۱۰ پاسخ

ب من دکترش گفت چون اینجا هوا گرمه میتونم بدم خصوصا روزایی ک میریم بیرون ولی من تاحالا سه بار بیشتر بهش ندادم
گفت آب جوشیده ولرم در حد ۳۰ سی سی بیشتر نده ولی پسرم در حد ۲۰ تا میخوره

از چهار ماهگی میتونی بدی باید اب جوش کنی بزاری سرد بشه بعد بهش بدی

از چهار ماهگی میتونی بدی باید اب جوش کنی بزاری سرد بشه بعد بهش بدی

آب جوش سرد شده بدیم؟

همزمان با شروع غذای کمکی دادم بهش پنج ماهگی

من از الان. بعد واکسن. ۶ماهگی میدم

هوا خیلی گرمه از سه چهار ماهگی دکتر گفت بده

من میدم از چهار ماهگی دکتر گفت بدم

من یک ماهه میدم

از چارماهکی دکتر گفت بدم
شمام فک کنم بهتره بدی چون هوا خیلی گرمه

سوال های مرتبط