چهار ماهگی
من الان میدم بهش یک روز درمیون آرد برنج و با یکم آب میپزم بعد میریزم تو ظرف بهش شیرخشک اضافه میکنم
اما از ۶ ماهگی با شیر پاستوریزه درست میکنم براش به نظرمن اصلا با شبرخشک هیچ قوتی نداره براش از قدیمم همه بچه ها از ۶ ماهگی با شیرپاستوریزه درست میکردن براشون خیلیم مفیده این حساس بازیای دکترای الان که راه انداختن بخوای اینجوری پیش بری بزرگ که بشه انقد بچه ی بدغذایی بشه که یکسره بخای باهاش سر و کله بزنی که غذا بخوره
من اولین فرنی مو اینجوری درست کردم راستش
پنج ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.