۴ پاسخ

چهار ماهگی

من الان میدم بهش یک روز درمیون آرد برنج و با یکم آب میپزم بعد میریزم تو ظرف بهش شیرخشک اضافه میکنم
اما از ۶ ماهگی با شیر پاستوریزه درست میکنم براش به نظرمن اصلا با شبرخشک هیچ قوتی نداره براش از قدیمم همه بچه ها از ۶ ماهگی با شیرپاستوریزه درست میکردن براشون خیلیم مفیده این حساس بازیای دکترای الان که راه انداختن بخوای اینجوری پیش بری بزرگ که بشه انقد بچه ی بدغذایی بشه که یکسره بخای باهاش سر و کله بزنی که غذا بخوره

من اولین فرنی مو اینجوری درست کردم راستش

تصویر

پنج ماهگی

سوال های مرتبط