۱۷ پاسخ

تو تنها نیستی خواهر 🤣🥲

رشد موت زیاده اینم علت

منم همینممم😐😑

همه همین هستن

دقیقاااا منم همین مشکلو دارم

منم همینمممم😂😐 ولی فقط بیکینی و پاهام 😂😐

از نوره استفاده کن هفته ای ی دفعه موهات با ژیلت نزن کم میشن من دو هفته ای یک بار موهام میزنم

منم همینم دقیقا فکر کن امشب بزنم دقیقا فرداش در میاد رشد موم زیاده و تو خانوادمون کلا اینجوری هستن باید لیزر بری راحت میشی

شاید تستسترونت بالاس
هورمون مردونه

منم همینجوریم😕💔

عزیزم ی پیج تو اینستا دارم خودم ازش خرید کردم و فامیلامم خرید کردیم اومده نوره ست وقتی میزنی تا چهارده روز بعدش دیگ مویی نداری من از تو بدتر بودم گیاهی هم هست

منم همینجوریم متاسفانه 🫠
موهای سرم زیاد نیست ولی بقیه جاها تا دلت بخواد 😂
بتونی لیزر کنی راحت میشی
من شانس اوردم موهای دست و پاهام بوره وگرنه غوغا بود 😂

منم همینم امروز میزنم فردا نوکش درمیاد خسته شدم

چرا نوشتی مثبت ۱۸

لیزر کن خودتا راحت کن

اپلاسیون کن به مرور دیگه هیچ مویی نمیموونه که بخاد دربیاد

استفاده زیادی از ژیلت و تیغ

لیزر کن اینطور نمیشی

سوال های مرتبط