۷ پاسخ

من دل و با فلفل دلمه و پیاز با رب انار یا آلوچه مزه دار میکنم نمک و فلفل هم میزنم ی روز ت یخچال میمونه بعد کباب میکنیم اینقدر خوشمزه مبشخ

دل رو وسطش یه تیکه دنبه بزاااار
اوووف محشر میشه

دل رو فردا موقع پخت فقط نمک بزن

نه فقط نمک فلفل سیاه ابلیموه پیاز

من میزنم ادویه و نمک و آبلیمو

نه هیچی مزن

دل. رو نه فقط نمک یه یکم آبلیمو

سوال های مرتبط