ن من ب دخترم میدم خیلیم خوبه پرچرب بدع
از ۱۲ ناهگی با مشورت پزشک مجازه
من بیشتر شبا بهش میدم روزها غذا میخوره اگه دو سه بار بهش بدم. هنوز بهداشت نبردم برای وزنش
الان انقد عادت کرده به همین شیر که شیرخشک آپتامیل گرفتم اصلا دهن نزد.
ازهمینا که خودمون میخوریم من بهش دادم.
چون وزن دخترم کم بود بهداشت گفت پرچرب بده
نه من از شیش ماهگی شیرپاستوریزه دادم. خیلیم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.