همه چیزهایی که مامانا گفتن درسته به علاوه این که بچه زیر 2 سال نیاز به تعامل و ارتباط چشمی و بازی داره تا کشف کنه تلویزیون در واقع یک دنیای یک طرفه جذاب برای کودک درست میکنه که در اون فقط تصاویر با سرعت بالا و رنگ های زیاد و صدا ها هست اما تعامل و ارتباط چشمی با کودک وجود نداره کودک شما ممکنه ساعت ها به تلویزیون خیره بشه بدون تعامل و این ریسک اوتیسم که نه اما ریسک سندرم شبه اوتیسم رو بالا میبره
ببین چون حرکات و رنگ ها زیاد هستند در تلویزیون بچه نمیتونه تحلیل کنه و درک کمه برای همون براش بده
چون ریسک اوتیسم رو بالامیبره،گوشی،تلویزیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.