چرا میگن تی وی بده برا بچه ها

۳ پاسخ

همه چیزهایی که مامانا گفتن درسته به علاوه این که بچه زیر 2 سال نیاز به تعامل و ارتباط چشمی و بازی داره تا کشف کنه تلویزیون در واقع یک دنیای یک طرفه جذاب برای کودک درست میکنه که در اون فقط تصاویر با سرعت بالا و رنگ های زیاد و صدا ها هست اما تعامل و ارتباط چشمی با کودک وجود نداره کودک شما ممکنه ساعت ها به تلویزیون خیره بشه بدون تعامل و این ریسک اوتیسم که نه اما ریسک سندرم شبه اوتیسم رو بالا میبره

ببین چون حرکات و رنگ ها زیاد هستند در تلویزیون بچه نمیتونه تحلیل کنه و درک کمه برای همون براش بده

چون ریسک اوتیسم رو بالامیبره،گوشی،تلویزیون

سوال های مرتبط

مامان تی تی مامان تی تی ۱۵ ماهگی
مامان نفس زندگیمون مامان نفس زندگیمون ۴ ماهگی