۴ پاسخ

عزیزم ضرر نداره یه تست بزن حالا منم الان بعد 14 روز تاخیر پریود شدم

شاید بارداری تست بزن خب

وا چیقد زیاد خوب نیستا من تاخیری ندارم فقط ۱ روز بعضی وقتا زودتر میشم اصلا این همه مدت خوب نیس

تست ندادید ببینید باردارید؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری