۶ پاسخ

اره همینطوره

اره.

اره عزیزم طبیعیه

آررره مخصوصا وقتی خواب داره
به دکترش گفتم گفت تا زمانی که کبود نشه اشکال نداره

آره تازه بهتر شده ولی بازم دست و پا که میزنه یخ میشن

اره متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان نوید مامان نوید ۱۴ ماهگی