۸ پاسخ

اره ولی میشوزه زود

من یبار با کره سیب زمینی سرخ کردم براش
به نظر کره سوخت
سیب زمینی شد عین زهر
انقد تلخ شد
یه دونه خودم خوردم تا فیه خالدونم سوخت از تلخی

نه پاستوریزه بده تب مالت نگیره خدایی نکرده یکی از آشناها اینجوری شده

آره ولی با شعله زیاد میسوزه
اگه میخوای نسوزه یه کوچولو با روغن خونگی خودتون قاطی کن

کره سرخ بشه بوش بیشتر میشه

نمیگیرتش چرب بخوره ؟

اره باشعله کم

اره فقط شعله کمممممم باشه

سوال های مرتبط