۱۴ روزه سزارین شدم چرا خونریزی ندارم؟؟سر بچه اولم ۴۷ روز داشتم.

۲ پاسخ

منم اینجو بودم دکترگف خیلی تمیز کردم رحمتو

پس منم امیدوارباشم کمتره اینسری خونریزیم بارداری قبلم ۵۰روزخونریزی داشتم باداروقطع شد

سوال های مرتبط