۶ پاسخ

چه قیمته؟

ضد افتاب ک خوبه ولی برا زیر شیش ماه توصیه نمیشه دیگ دکتر نوشته رو نمیدونم

منم با بادی میبرمش بیرون میخوام بگیرم
کلا برند بیبی فرصت عالیه

برای سوال قبلی نوشتم دستم خورده رو اسم شما

نمیدونستم واسه بچه دوماهه ضدافتاب باید بزنی

برای بچه دوماهه؟؟

سوال های مرتبط

مامان لیام ودلا مامان لیام ودلا ۱۷ ماهگی
مامان آنِ‌مَن مامان آنِ‌مَن ۱۲ ماهگی