کودک پوشک مادر شیرخشک

تصویر
۱۰ پاسخ

معلوم دگ اخراجشون کن یکدت سختیشو بکش بچتم با خودت ببر ی نیرو دگ بگیر شماره مشتریهاتم ب شاگرد نده کلا افغان ها خیلی بیتربیت و پرو هستن ماهم ارایشگاه شاگرد افغان داشتیم انقد بد بودن ک حد نداشت

وقتی اینجوریه قطعا اخراجشون کن
یا دونفر جدید بیار یا خودت دوباره مدیریت کن با اینکه سختت میشه ولی برای کارگاهی که انقد زحمتشو کشیدی ارزش داره

بنظرم تا وقتی نیروی ایرانی هست نباید کار به افغان ها داد خیلیاشون ذات ندارن بیشرفن

اخراجشون کن با اون پولی که هر ماه بهشون حقوق میدادی دو نفر دیگه استخدام کن صاحبکار تویی انقدر بهشون رو دادی و اخراجشون نکردی پرو شدن و با خودشون میگن هر کاریم بکنیم این مارو اخراج نمیکنه

به نظرم اخراج شون کن
اینا هنوز زیر دست هستن اینجوری دور برداشتن
یه وقت برات دردسر درست نکنن

حتما اخراجشون کن

کسی دیگه بذار جاشون اینارو ول کنی پس فردا اصن کارگاه راهت نمیدن 🤦🏻

حتما اخراجشون بکن و ایرانی جاشون بیار حتی اگر نتونستی فعلا کارگر بگیری برو سختی بکش ولی ی روزم نذار اینا بیان توام یهو کلیدا همه رو ازشون بگیر حتی قبلش خبر نکن بگو گشید بیرون .بهمین راحتی توهینم بکن ک بفهمن دنیا دست کیه ‌.نترس عزیزم انقد زن هستن ک محتاج این کاراان

صاحبکار تویی خب اخراجشون کن به دردسرش نمیارزه

اخراجشون کن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی