سلام مامانا من پسرم ۹ماه داره میتونم لوبیا بهش بدم ؟؟

۲ پاسخ

اره ۲۴ ساعت بزار تو اب باشه تا نفخش بره بعدش بپز براش

اره قشنگ بزار بپزه بعذ بزار جلوش با دست بخوره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا💙 مامان هدیه خدا💙 ۱ سالگی
مامان آیرا،،آریوان مامان آیرا،،آریوان ۱۶ ماهگی