زوده ۱۸ هفته به بعد حس میکنی من تازه دوهفته متوجه میشم با این که جفتم خلفی و لاغرم
زوده
مناز ۱۷ هفته و چند روز حس کردم
من مث نبض بود ولی خداروشکر از ۱۵و ۳روز حس کردم بعد ک وارد ۱۶شدم بیشتر شد
البته من جفتم پایینه و خلفی برا اینه
عزیزم ازمن تکون نمیخوره دیگ شما ک نینی کوچولو تره میکنم از بعضیا 20هفته تکون میقوله
زوده من ۲۲ حس کردم
اگه جفتت قدامیه زوده
من اخر ۲۲ هفته حس کردم تازه یکم
منم اصلا حس نمیکنم 🤔
هنوز زوده عزیزم
خیلیییییی زوده تازه از هفته ۲۰ حس میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.