من مثل لیز خوردن حس میکنم
زوده دختر
زوده عزیزم
همه مثل هم نیستن یکی ۱۵ هفته حس میکنه یکی ۲۵هفته
ولی من خودم از ۱۵هفته نبض میزد
برات فال حافظ گرفتم
جنسیتتش دختر اومد 💖
به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است...
نه فعلا زوده
اگه جفتت خلفیه از ۱۶ یا ۱۷ هفته متوجه میشی
در اصل فک کنم زوده ولی منم یه چیزایی حس میکنم نمیدونم توهمه یا واقعا حرکته
خیر زوده از هفته ۱۸ به بعد حس میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.