۴ پاسخ

حتما هورمونات بهم ریخته من ۲۸روز خون ریزی داشتم رفتم دکتر

عزیزم حتما ی سونو برو شاید کیست تخمدان داشته باشی

ن عزیزم زیاده منم ۱۳روز پریود بودم این ماه ولی خب تنبلی دارم

نه عادی نیست ۹ روز خیلی زیاده
حتما برو‌دکتر

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 👩‍🍼 مامان کوشولو 👩‍🍼 هفته دوازدهم بارداری