۸ پاسخ

اتفاقا باید از خدات باشه
یکسالگی به بعدمهم غذاست

بزامنن ول کرد یکسالگی دیگ هی ریختم تولیوان نی گزاشتم توش دادم بهس خورد.اگ‌نمخوره طعم شیرش عوض کن

چ خوب مهم غذاست ازین سن به بعد

عالی خداروشکر مال منم تازگیا روزها شیر نمیخوره

بهتر
ولی حتما آب بهش بده هوا گرمه

بهتررررررر

بعد یک سالگی غذا مهم تر از شیره با لیوان های نی دار براش امتحان کنید شاید دوست داشته باشه

توی لیوان بهش بده بخوره
خیلی هم خوبه دیگه نمیخواد از شیشه بگیری چون کار سختیه

سوال های مرتبط