گلم اولا زوده ولی بنظرم اگه منفی شد یه عکس رنگی بگیر
دکتر به منم گف عکس رنگی بگیر
بنظرم هیچوقت به بی بی چک اعتماد کامل نداشته باشین..بر اساس تجربه خودم میگم بارداری اولم تا ماه سوم منفی میزد...الانم همین هنوز منفی ولی ازمایشم مثبت شده...
چشمت بی بلا عزیزم
باید منتظر بمونی
عزیزم بزار از موعدت بگذره تست بزن که خیالت راحت بشه انشالله بارداری عزیزم
کی رابطه داشتی و چند بار داشتی و حتما قبل پریودی. دیگه رابطه داشتی الان بشین منتظر تا عقب بندازی اگر عقب انداختی اونم با فاصله ۱۰روز عقب بندازی
آره گلم چون هنوز هورمون بارداری کامل نشده توبدن حداقل باید رد بشه از پریودیت مثلاً فلان تاریخ موعد پریودیت هست ولی پریود نشی ۵ روز میگزره یاحتی ۱۰روز ولی پریود نمیشی اون موقع انجام بده والا همش منفی
زود زدی براهمین منفی زد گلم تازمانی که از تاریخ پریودیت نگزره وعقب نندازی همش منفی میزنه توباید منتظر بمونی که آیا پریود میشی یا نه
حالا باردار میشی نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.