۴ پاسخ

منم تا هفته پیش۶۰تا میدادم شیرخشک.ولی از این هفته۹۰ میدم.ولی بعضی وقتا ۶۰میدم مخصوصا شبها۶۰میدم چون خواب هست بیشتر هم نمیخوره ولی در طول روز۹۰میدم

فقط شیرخشک میدی ۹۰ تا بدع اگع خورد دلدرد نشد و بالا نیاورد ۹۰ تا بدع

معمولا ۶۰تا کافیه
البته وزن بچه و اینکه سیر بشه هم مهمه

نع منم ۶۰ تا میدم بیشتر میخورع بالا میارع

سوال های مرتبط