عهههه؟ جدی؟ یعنی جلوتر میزنه تخمکگذاری رو یا دیرتر؟ پس بهش اعتنا نکنیم؟ کیت بزنیم؟
چغدر تو منی !!! منم امروز تخمک گذاریمه پریودمم منظمه
دیروز و امروز زدم کاملا منفی!!!
اره کلا یه روز درمیون اقدام دارم با گهوارع کاری ندارم
ولی زده امروز گفتم کیت بزنم ببینم
گهواره برای منم درست نیست باهاش پیش نرو
من نمیدونستم با گهواره جلو میرید برای بارداری
با توجه به علایمت وسطهای دورت نزدیکی بیشتری داشته باشی کافیه
البته اگه پریودات منظم
اگه منظم نیست کل دورت یک روز در میان نزدیکی کن
گهواره چند روز عقبه انگار درست نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.