۲ پاسخ

واای بخدا من زدم اصلا همه هرمونام بهم ریخت بهم نساخت پریود نشدم بعد شیش ماهم که شدم اندازه یه زایمان درد داشتم کیستم گرفتم رفت ☹️☹️

اصلا دیگه پریود نمیشی

سوال های مرتبط