۱۰ پاسخ

هوا خیلی گرمه ب اینا باید تاپ و شورتی
رامپری
بادی ای چیزی پوشوند

بادی رکابی بیرونم رامپر

فقط بادی زیر دکمه

من رکابی با شرت عینکی

بادی

کلا یه بادی

یکسره بادی تنشونه یکسرههه بدون شلوار

یدونه رامپر یا تاپ و شورت و لباس رویی که میتونه سرهمی یا بولیز و شلوار اینا باسه

ی دونه فقط بادی چیزی

آره یا رامپر میپوشونم یا بادی رکابی و استین کوتاه شلوارم کلا پاش نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه🌱 مامان مامان جوجه🌱 ۱۶ ماهگی