۴ پاسخ

اول پیراهن میپوشم بعد شلوارشو میکشم روش

اول لباس بپوشون بعدشلوار بکش‌روش

نه بابا بادی رو باید زیر شلوار ببندی.
حتی برای ما هم بادی بری زیر لباسه که لبه های پیراهن نیاد بالا

دکمش رو شلوار میبندم

سوال های مرتبط