بله
بلی وقتی گرم باشه
بستگی داره هوای خونه سرد باشه یا گرم
دختر من با کاپشنش میخوابه پتو هم میکشیم روش کنار بخاری روشن ما از گرما خفه میشیم تو خونه
دختر من بیشتر با بادیه توخونه
نه فعلا استین بلند میپوشونم
آره خونمون گرمه
بعضی وقتا که خونه و هوا گرمه آره ولی بعضی وقتا مثل امروز که یخه نه
اره خونه خیلی گرمه
ن استین بلند چون خودمون گرماییم خونه خنکه
نه چون خونه رو همش خنک نگه میدارم آستین بلند و رکابی میپوشونم اگه خونه گرم باشه فقط آستین بلند
هنوز هوادر حد آستین کوتاه گرم نشده
اره.
دختر من همیشههههه با بادیه
نه فعلا
نه آستبن بلند ولی دیگه زیرش چیزی نمیپوشم براش
نه استین بلند بدون رکابی اگه سردم باشه با رکابی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.