۱۱ پاسخ

نه گلم آزاده 🤩😂

اگه پاهاش سرد باشه

خونه خودم نه
بچم شدیدا گرماییه و فورا تنش جوش میزنه یکم گرمش شه
فقط از حموم میاد دوسه ساعت پاشه

پاهاش سرد باشه اره
شبا حتمن در میارم میگن واسه قلب ضرر داره

تو خونه خودمون نه جایی برم خونه کسی اره

نه
من بعد از واکسن دوماهگی به بعد دیگه جوراب نپوشوندم براش فقط تایم هایی که بخوام بیرون ببرمش جوراب میپوشونم‌براش
منم‌اولش انقد میترسیدم میگفتم اگه جوراب رو از پاش دربیارم سردش میشه سرما میخوره...
الان که فک میکنم‌میبینم چقد به بچم‌ظلم میکردم اینجوری الان خیلی بهتره پاهاش هوا میخوره

من میپوشونم

وقتی از حموم میاد تا فرداشب توپاشه

نه. بعضی سرهمیاش جورابداره

نه

نه.

سوال های مرتبط