خانما تو خونه جوراب میپوشونید ب نوزادتون؟

۱۴ پاسخ

اره من بیشتروقتا کلاهم سرش میزارم

اگه زیاد سرد باشه

نه دیگه الان هوا خوبه

من میپوشم
پاش زود بخ میزنه

تا ۲ ماهگی اره

من می پوشونم.
روزی یکی دو ساعت درمیارم هوا بخوره

برای من نیم استین، کلا هم نمی پوشم حتی جوراب هروز همینجوره شبا نمی پوشم

نه بابا

اوایل اره ولی الان نه

نه اصلن کلاه هم نمی‌دارم

نه اگه هوا خونه نرمال باشه نمیپوشم‌

اگه پاهاش یخ باشن می‌پوشم
شبا هم سعی میکنم کلا جوراب پاش نباشه

ن بابا کلاه از ۴۰ روزگی‌نمیذارم دیگ الان ی لایه لباس استین دار تنش کردم

🤔🤔🤔

اگ هوای خونه نرماله نپوشون
دست بزن ببین دمای پاهاش چجوریه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه🌱 مامان مامان جوجه🌱 ۱۶ ماهگی