۶ پاسخ

ولی در کل اینکه میگن رابطه هرشب بده اصلا درست نیست اتفاقا بهترم هست یه امشبم داشته باشید بهش موز و معجون بده تقویتش کن گل اخرم بزنه😂😂

یه شب درمیون انجام میدادی چون رابطه هر شب باشه اب منی مرد کم میشه اذیت میشه😂😂

رابطه یه روز در میون میداشتی بهتر بود
هم کیفیت اسپرم حفظ میشه
هم خودتون سخت نمیشه براتون
اسپرم هم ۳ تا ۵ روز معمولا زنده میمونه تو بدن
دیگ حداقلش یکی دو روز رو زنده هست

ی
تا نزدیک های پزیودیت ادامه بده

اره اگر میتونید امشب هم ی اقدام داشته باشید عالیه …

تازه امروز مثبت شده

سوال های مرتبط