۳ پاسخ

من فقط مولتی میدم ۱۵ قطره اد نمیدم چون بهداشت گفت مولتی توش .آد هم داره

وقتی مولتی میدی نباید اد بدی
دختر من ا ۳ ماهگی مولتی میخوره دکتر براس مینویسه

مولتی بعد از ۶ ماهگی بده آ.د روزی یک سی سی
معلومه خارجی بهتره

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۱ سالگی
مامان رادین کوچولو😘 مامان رادین کوچولو😘 ۱ سالگی