ماهم اتاقمون یکیه
تخت کنار مادر میلاد دارم شاید ننوم گرفتم
تخت نوجوان کمدلباس واسباب بازی تخت کنار مادر گهواره کالسکه ولباسو لوازم بهداشتی
خیلی چیزا گرفتم که خب بعضیاش واجب نبود اما برا دل خودم گرفتم بنظرم اصلا به این فکر نکن کی چی گرفته به نیازو توان مالی خودت نگاه کن
من چون عروسی نگرفتم شرایط مالی نداشتم یه چیزی توزندگیمکم بود همیشه برا بچم توان مالی داشتم نخواستم هیچی دیگه تو دلم بمونه که جبران بشه برای همین زیاده رویم کردم اینو میگم که بدونی هرکی یه شرایطی داره تو زندگیش تو طبق شرایط خودت بخر
تخت نگرفتم با گنجه اسبابازی بچه
بانوج و بقی چیزا رو گرفتم
یه کمد برای وسایل که پایینش دراور داشته باشه
و گهواره کنار تخت مادر
تخت و کمد و شلف و بقیشم که وسیله بازیاش و کالسکه روروئک اینا
اتاق جدا نداریم اما همه چیز گرفتم😅
ان شاءالله دراور ، از این تختای کنار مادر (البته چوبیش نه)
همینا رو میگیرم وسایل بزرگ واسه اتاق
چون اتاقش مشترک با خودمونه
تخت گهواره ای کنار مادر و ی دراور گرفتم جا دادم تو اتاق خودمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.