طبق اون عقایدی که داشتن برا من هزارتا کار انجام دادن 😅😅هر کی میگفت نه این پسره
ولی هرکس که هم ویار من بود و دل خودم میگفت دختره و همون شد
منم همش حسم میگفت پسره همش دنیای پسرونه تصور میکردم ولی کاملا اشتباه بود حسم😐😂
اقا من باردارم بعد ان تی گفته احتمالا پسره ولی اصن یه حسی دارم انقد نسبت ب پسر بچه ها تا پسرای ۱۸ ۱۹ ساله اینطورا جذب میشم هی میخوام نگاهشون کنم میگم شاید دختره 😂😂کششم ب پسرا زیاد شده
حسم اوایل میگف پسره
ولی الان احساس میکنم دختره
همه بمن میگن حس میکنن پسره
خودم ولی دوس دارم دختر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.