۴ پاسخ

برو خیالت راحت شه

برا منم دکتر بهداشت نوشت ازمایش سه ماهه اول بارداری
اینم بگم از طریق بهداشت رایگانه ها ازمایشش

من بعدتشکیل قلب رفتم انجام دادم معمولامیگن قبل ازسه ماهی بایدانجام بدی ک بدونی مشکل خاصی نداری توحاملگی

منم جواب آزمایشم مثبت شد دکتر آزمایش کلی نوشت برام،ده روز بعدش سونو‌کرد براساس ساک بارداری بهم گفت ک چند هفتم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته نهم بارداری