برای من دعا کنید نینیم پسر بشه
به من تو انتی احتمال داد و درست در اومد
نه انشالله همونی که میخوای بشه دختر خیلی خوبه دختر وقتی ناراحتی گریه میکنی اشکاتو پاک میکنه بغلت میکنه باهات صحبت میکنه نمیدونی چه حس خوبیه واقعا دختر اصلا یه چیز دیگس انشالله خدا به هرکسی هرجنسیتی که میخواد رو بده
منم استرس دارم خدایش هی دارم عقب میندازمش..🤭😕
میترسم تو ذوق شوهرم بخوره فقط والع برامنمه فرقی نداره🤣🤣
من ۱۶ هفته دقیق رفتمگفتن ۹۰ درصد پسر آنومالی ۱۸ هفته گفتن دختر🤭😍
من بااینکه از رو سلفری فهمیدم دختره ولی از آنتی دیگه سنو نرفته بودم احتمال هم نداده بود اون موقع
امروز انومالی رفتم دکتر میگه دختره میگم صد درصده دیگه میگه آره خاطر جمع
و خداروشکر که دخترم همه چیزش خوب بود
عروس ما تا۷ماه گفت دختره،دیگه تو ماه ۸رفت گفت پسره،تموم سیسمونی رو رفت عوض کرد
ببین جنسیت و بخوان بگن نمیگن احتمالا ،یهو میگن جنسیت دختر یا پسر احتمال داده ک درصد خطا داره صبر کن تا انومالی یا الان برو دوباره برا جنسیت
من و همسرمم عاشق دختریم ولی احتمال پسر داد اصلا نازاحت نشدیم و حداروشکر میکنیم 🥰
این دختر نشد ام شاالله بعدی😅🤭
انشالله ک سالم و دختر باشه
انشالله سالم و همونی باشه ک میخایی
عزیزم برا من خطا داشت
انتی معمولا خطا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.