من خوردم عزیزم
مامانم چند تا زایمان داشته میگه سر همشون بخیه میخورده 🙁😑
من خوردم هنوز بدتر
خدا کنه من زایمان اولم هیچی نفهمیدم ولی همون ک پاره کردن منو بخیه خوردم چنان دردم گرفت از همونش وحشت دارم خدا کنه برا این نخورم 😭
دوستم برا زایمان دومش ۳ تا بخیه خورد ولی خیلیا هستن زایمان دوم بیشتراز زایمان اول بخیه میخورن
هر احتمالی هست، ممکنه هم بیشتر بخیه بخوری
بستگی به سر جنین و قرار گیریش اینا داره
اره
من احتمال میدم نخورم
خدا کنه نخورم چون میخوام برم تنگی زیبایی پرینه و واژن بعدا اذیت میشم دوباره کاریه
بستگی ب بدن داره
بعضیا زایمان اول هم بخیه نمیخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.