ممکنه برای زایمان دوم بخیه نخوریم ؟؟

۸ پاسخ

من خوردم عزیزم

مامانم چند تا زایمان داشته میگه سر همشون بخیه میخورده 🙁😑

من خوردم هنوز بدتر

خدا کنه من زایمان اولم هیچی نفهمیدم ولی همون ک پاره کردن منو بخیه خوردم چنان دردم گرفت از همونش وحشت دارم خدا کنه برا این نخورم 😭

دوستم برا زایمان دومش ۳ تا بخیه خورد ولی خیلیا هستن زایمان دوم بیشتراز زایمان اول بخیه میخورن

هر احتمالی هست، ممکنه هم بیشتر بخیه بخوری
بستگی به سر جنین و قرار گیریش اینا داره

اره
من احتمال میدم نخورم
خدا کنه نخورم چون میخوام برم تنگی زیبایی پرینه و واژن بعدا اذیت میشم دوباره کاریه

بستگی ب بدن داره
بعضیا زایمان اول هم بخیه نمیخورن

سوال های مرتبط