اونای ک زایمان طبیعی کردن چیکار کنیم ک موقع زایمان بخیه نخوریم

۷ پاسخ

اگه گشاد باشی بخیه کمتر میخوری 😂

بچه اول فک کنم بخیه میخوری
اشکال نداره
خاله من بچه سومش ۴ کیلو بود بدون بخیه زایمان کرد
ولی خب زایمان سوم بود

ماساژ كمر هين درداي زايمان اونم باعث ميشه بخيه نخوري

معمولا بچه اول بخیه میخوری یه من بارداری اولم بخیه خوردم چهارتا یه خانم اومدزایمان دومش بعدده سال این دومی بوداصلابخیه نخوردهمچین راحت چهارژانومینشست من بخاطربخیه هام نمیتونستم تازه وقتی مرخص شدم بعدسه روزرفتم شناسنامه بگیرم باپدرشوهرمادرشوهرم رفتیم من جلونشستم بعدپدرشوهرم میگفت بابا راحت بشین چرایه جورمیشینی انگارقراریکی دیگ بیادکنارت بشینه🤣 🤣 🤣

بخیه که فکنم میخوریم در هر صورت چون برا جلوگیری از پارگی خودشون برش میزنن

میگن ماساژ پرینه انجام میدن بزن گوگل همشو میاره

مگه دست شماست ؟

سوال های مرتبط