۳ پاسخ

من ک اصلا دست به بخیه هام نمیزدم با لوله آب میگرفتم همه جامو تمیز میکردم بعد سرم شستشو فشارش میدادم با فشار میریختم رو بخیه هام بعدش این اسپره رو میزدم با سشوار باد سرد خشک میکردم نوار میزاشتم

تصویر

کم میسوزه ...

با سرم شستشو باید بشوری با سشوار خشک کنی و بعدم اسپری نیواشا بزنی

سوال های مرتبط