من ک اصلا دست به بخیه هام نمیزدم با لوله آب میگرفتم همه جامو تمیز میکردم بعد سرم شستشو فشارش میدادم با فشار میریختم رو بخیه هام بعدش این اسپره رو میزدم با سشوار باد سرد خشک میکردم نوار میزاشتم
کم میسوزه ...
با سرم شستشو باید بشوری با سشوار خشک کنی و بعدم اسپری نیواشا بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.