اولی سخته
راحتتره
من خوب نبود چون تو تابستون بود و بخیههام عفونت کرد بعدم ی گوشهاش باز موند و تا کلی وقت جوش نمیخورد
خواهرشوهرم سر سومی اینجوری بود تا چند ماه دستش به سرم شستشو و چسب بخیه بود تا جوش بخوره
نه راحترهست بخدا
ن اتفاقا اسون تر من سومی و دومی بهتر از اولی
سوال منم هست بین دو تا زایمانم یه سال و نیم فاصله می افته خیلی استرسشو دارم اولی خوب بود
وای نگید از درد من بچه سومم هست
برای من سخت تر بود چون جای بخیم بازشده بود ترمیممش زمان بیشتری میبره
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.