سزارین دوم سخت تره ؟

۹ پاسخ

اولی سخته

راحتتره

من خوب نبود چون تو تابستون بود و بخیه‌هام عفونت کرد بعدم ی گوشه‌اش باز موند و تا کلی وقت جوش نمی‌خورد
خواهرشوهرم سر سومی اینجوری بود تا چند ماه دستش به سرم شستشو و چسب بخیه بود تا جوش بخوره

نه راحترهست بخدا

ن اتفاقا اسون تر من سومی و دومی بهتر از اولی

سوال منم هست بین دو تا زایمانم یه سال و نیم فاصله می افته خیلی استرسشو دارم اولی خوب بود

وای نگید از درد من بچه سومم هست

برای من سخت تر بود چون جای بخیم بازشده بود ترمیممش زمان بیشتری میبره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرمون وآرزو♥️ مامان آرمون وآرزو♥️ ۱ ماهگی
مامان آراد و تو دلی مامان آراد و تو دلی ۷ ماهگی
مامان حدیث و حسام مامان حدیث و حسام ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری