۸ پاسخ

از کی شروع شد؟ من خیلی میترسم🥲🥲

زینگ خوب

هیچی
از ۳ماهگی تا ۶ماهگی ریزش میگیریم بعد اوکی میشیم

مکمل ها و بخصوص قرص آهنت رو مرتب بخور.

مکمل هاتو بخور

هیچی
بعدش خودش در میاد دورش که تموم شد

قرص اهن خوب

من زیاد دارممممم

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🤍ARKAN مامان 👼🏻🤍ARKAN ۱۰ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۳ ماهگی