۲ پاسخ

فولیکوژن عالیه

من هیچی نخوردم خود به خود خوب شد ولی مولتی ویتامین اینا بخور بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🤍ARKAN مامان 👼🏻🤍ARKAN ۱۰ ماهگی