۱۰ پاسخ

ببینید کلا بعد بدنیا اومدن بچه حول حوش ۳-۴ماهگی همه ی ریزش مو میگیرن و طبیعیه منتها باید پیگیرش باشید ک بیش از حد نشه و مکمل حتما استفاده کنید

من بیوتی هلث میخوردم خوب بود

من پرگمام میخورم

برا من حس میکنم موهام تموم شد بس ک ریزش دارم

سلام

من پرگمام استفاده کردم هنوزم دارمش. فرقی نداره به هرحال یه مولتی ویتامین تو برنامه غذاییت باشه. کلسیم هم من استئو وِل میخورم که توش ویتامین دی و زینک هم داره

خیلی بده از منم می‌ریزه بدجورر

من ازین تو بارداری میخوردم خرمن مو داشتم

من دارم استفاده میکنم بازینک ولی تاثیری نداره☹️

نه اما اکتی ناتال پلاس خوردم جواب گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🤍ARKAN مامان 👼🏻🤍ARKAN ۱۰ ماهگی