ببینید کلا بعد بدنیا اومدن بچه حول حوش ۳-۴ماهگی همه ی ریزش مو میگیرن و طبیعیه منتها باید پیگیرش باشید ک بیش از حد نشه و مکمل حتما استفاده کنید
من بیوتی هلث میخوردم خوب بود
من پرگمام میخورم
برا من حس میکنم موهام تموم شد بس ک ریزش دارم
سلام
من پرگمام استفاده کردم هنوزم دارمش. فرقی نداره به هرحال یه مولتی ویتامین تو برنامه غذاییت باشه. کلسیم هم من استئو وِل میخورم که توش ویتامین دی و زینک هم داره
خیلی بده از منم میریزه بدجورر
من ازین تو بارداری میخوردم خرمن مو داشتم
من دارم استفاده میکنم بازینک ولی تاثیری نداره☹️
نه اما اکتی ناتال پلاس خوردم جواب گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.