۲۶ پاسخ

من قشنگ دو طرف سر سمت شقیقه کچلم

ریزش میگن بعد بارداری کلا طبیعیه و دورش باید بگذره منک دیگ کلافه شدم بس ریزش گرفتم

آمپول بیوتین بپاتین میزنم

خداروشکر برای بچه دومم ریزش مو ندارم

هیچی تاثیر نداره روالشه یه دوره دوهفته ای همش میریزه دیگه نمیریژه

من تازگی داره شدید میشه.مولتی ویتامین کلسیوم و اهن رو میخورم ولی فایده ندارع گویا

لاکتاول میخورم
اما ریزش مو دارم

لاکتاول

فقط آهن و مولتی های دوران بارداری میخورم

مولتی ویتامین واهنتو ب وقت بخور ریزشت قطع میشه

بعد زایمان قرص مکمل
شیر دهی ففول برس فیدینگ عالی بود. با این مکمل ریزش موی غیر عادی نداشتم و همیشه شیرم زیاده

منم دارم

من شیرخشک میدم ولی مشت مشت میریزه ربطی به شیردادن نداره

اکتی ناتال خیلی موثره

من باردادی همه مکمل هایی که دکتر داده بود میخوردم بعد زایمان هم همچنان میخورم ولی بازم موهام تو خونه میریزه🥲

قطره الن بیوتی

تا ۶ماهگی هست بعدش درس میشه

من تو بارداری خیلییی میریخت بعد تو ازمایش گفتن کم خونی داری قرص اهنو دوتا دوتا مینداختم از اونموقع قط شده اصلن باورم نمیشد قط بشه چون چندسال بود درگیر ریزش مو بودم

کن زینک دارم میخورم حس میکنم بهتر شده بچم ولی مثل گربه داره موهاش میریزه

هیچی ولی کچل شدم رفت

واااای منم خییلییی ریزش مو گرفتم
همه جااای خونه شده مو
دست میزنم مو میریزه😁😁

از ریزش موهام وحشت کردم تاحالا اینقدر نریخته بود کلافه ام شدم همه جای خونه شده مو با اینکه کوتاهشونم کردم

قرص فولیکوژن و آهن

هییی🥲🥲مشکل همه هست پس

قرص لاکتاول و آهن

من که هیچی علنا هم دارم کچل میشم
ولی شنیدم بعد از شیر دهی دوباره درمیان

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🤍ARKAN مامان 👼🏻🤍ARKAN ۱۰ ماهگی
مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی