۴ پاسخ

منم پسرم چهارماهشه ریزش مو گرفتم شدید انقدر اعصابم خرابه زینک پلاس میخورم موهامم کوتاه کردم جون بگیرن

من زینک پلاس میخورم ولی انگار نه انگار میریزه

من شنیدم زینک با ویتامین دی خوبه

من دوتا مکمل دارم استفاده میکنم تااینجای کار که ریزش نداشتم پرپشت ترهم شده موهام.میخام برم کراتین اینم گفت هورمونات بهم ریختس خوب درنمیاد ۶ماه دیگه بیا

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۳ ماهگی