۲ پاسخ

تا شیش ماه میریزه بعد شیش ماه خوب میشی طبیعیه همه مادرا همینجورین بخاطره تعقیرات هرمونیه

من هفته اينده ميرم مزو سر كنم سر پسرمم همين كارو كردم موهام ريزشش خيلي كم شد

سوال های مرتبط