۵ پاسخ

هورمون های بارداری که افت میکنن باعث ریزش مو میشن
ولی خوردن زینک و اهن میتونه خیلی شرایط رو بهتر کنه

موها توی بارداری میرن توفاز استراحت و نمیریزن و بعد زایمان یکباره میریزن

ولی مصرف مکمل هم بی تاثیر نیس
حتما تا چندمته مولتی ویتامین و آهن مرتب بخور
بعد زایمان دچار کم خونی میشیم و هورمانا بهم میریزه که اینم یه دلیل دیگه ریزش مو هست

اگه قیمت مکمل برات مهم نیست فولیکوژن بگیر بخور . دکتر به من داد با چند تا آمپول و یه قرص دیگه.ریزشش واسه کمبود ویتامین هست زینک هم خیلی تاثیر داره

عزیزم ریزش مو بعد از زایمان طبیعیه. موها توی دوران بارداری نمی‌ریزن، موهایی که توی دوره بارداری تریختن توی دوران شیردهی می‌ریزن.

اهن
زینک بدن کم باشه مو میریزه
کلسیم کم باشه رشد و ضخامت کم میشه

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🥰 مامان نفس خانوم🥰 ۱۵ ماهگی