۳ پاسخ

هیچی فعلا ک داره دسته دسته مباد پایین

از کی شروع میشه حدودا؟من 40 روزشه بچم تا الان نگرفتم احتمال دارع کلا ریزش نگیرم؟یا امیدوار نباشم؟😂

صبوری😅

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۳ ماهگی
مامان 👼🏻🤍ARKAN مامان 👼🏻🤍ARKAN ۱۰ ماهگی