من ک شیر خودمم نمیدم ولی دو برابر این میریزه
واقعا این همه مو بخاطر شیردهی میریزه؟
روغن رازیانه عالیه منم موهام می ریخت استفاده کردم درست شد
من اونقدرام موهام نمیریره
ولی فروس سولفات و کلسیم میخورم
تو کلسیم زینک و منیزیم اینا هس
بعد تازه تخم مرغ و آبگوشت اینا زیاد میخورم
من دکترم میرم هر ماه آمپول میزنم فایده ای نداره 🤷♀️🤷♀️
منم کچل شدم قشنگگگ😅
عزیزم اوایل اینجوریه خوب میشی من تو کل عمرم اصلا ریزش مو نداشتم موهامم خیلی بلند ینی بهت بگم انقد ریزش گرفتم تمام کچل شدم ولی الان خیلی خیلی بهتر شدم میگن بچه ک مادرشو میشناسه موهای مادر میریزه از ویتامین ماما ویت و کلسیم استفاده کن دخترت بیاد هم ماه پسر من بشه دیگ کم کم ریزش موهات کمتر میشه برای من الان خیلی خیلی بهتر شد خداروشکر
واسه منم میریزه شدید یه ماه اینجوری پیش بره کچل میشم
حرف های قدیمی هاست منم اینجوری شنیدم
برای من با هر بار شونه از این بیشتر میریزه
موهاتو کوتاه کن رنگ بزار
میگن تاثیر داره کمتر میریزه
نرم کننده هم نزن
والا منم که شیرخشک میدم همینجوری ریزش مو دارم 🥲😖 یه مدت اینجوریه انگار بعدش خوب میشه ... قرص اهن میخوری؟
واااای من فک میکردم این فقط مشکل منه
دیروز رفتم اریشگاه بیشتراز نیم متر موهامو کوتاه کردم 😔🤕حالم خیلی بده بخاطره موهام گفتن کوتاه کنی قطع میشه
قشنگ دارم کچل میشم بخدا🥺
من بیشتر شیرخشک میدم شیر خودم کم میخوره ولی موهای سرم از شما بیشتر میریزه🥲
منم ریزش مو شدید دارم حتی بچم شیرخشکی میگن بچه که مادرشو بشناسه ریزش مو پیدا میکنه
از من نمیریزه
منممممم همینجورم😭
نه متاسفانه
میخوام برم پیش دکتر
وای مال منم همینجوریه🤕🤕 میگن باید دوره اش بگذره
من وحشتناک میریزه کاری هم نمیشه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.