چیکار کنیم تو شیردهی ریزش مو قطع ش

۴ پاسخ

تا ۶ ۷ ماهگی قط میشه
خودش کم کم...

ربطی به شیردهی نداره

به شدت ریزش مو گرفتم خیلی زیادددد چیکار کنیم اخههه😢

دکتر برام قرص فیفول شیردهی نوشته خیلی خوبه اصلا ریزش مو ندارم

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۴ ماهگی