فقط میتونم بگم کیفم تو گرما :/

۲ پاسخ

عزیزم شما بیای جنوب چی میگی پس😑اینجا رسما خرما پزون شده هوا

بیرون خیلی گرمه
ولی خونه ما زیاد کرم نیست
یعنی نیاز به کولر نداره هنوز

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۷ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی