قطره ها رو تو گرما میزارید یخچال

۵ پاسخ

من همیشه یخچال میزارم

همیشه ت یخچال میزارم

من تو محیط خونه نگه میدارم . خونه گرم نیست وقتی کولر روشنه

بلهههههه

همیشه میزارم یخچال

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی