اره .چون خواهر من ۴ ماه و دوسه روش بود چهارتا دندون باهم درومده بود .فکرکن قبل چهارماه زده بودن بیرون
عزیزم دندون اول از جلو در میاد
پسر من الان ۱ماه هست متوجه شدم رولثه اش هست نمیدونم یچه
نه آفته خودش رفع میشه
۳ماهگی که دندون در نمیاره.شاید آپسه کرده
دختر من پنج روز دیگه میشه چهار لثه هاش خیلی میخارن همش نق میزنه یه چیز میکنه دهنش
بعضی نوزادا دندون دارن
دندون نیست جای دندونه ، چال شده دیگه باید کم کم منتظر باشی توی دوسه هفته آینده نهایت درمیاد
به نظرمیرسه دندون باشه
فکرنمیکنم
دندون انقدر سریع بیرون نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.