مامانا میتونم طالبی بدم به پسرم ؟؟

۵ پاسخ

اره بده

من میدم

والا الرژی زاست با احتیاط و کم تست بگیرین حتما
خربزه طالبی ملون انگور ،اینا یکم الرژی زاییشون بالاست

همه چی از ۶ ماهکی با تست حساسیت مجازه به جز عسل و نمک و شکر و ادویه

من به دخترم میدم

سوال های مرتبط

مامان دیا مامان دیا ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان گل دخترم🤱 مامان گل دخترم🤱 ۱۱ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۱۳ ماهگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 ۱۰ ماهگی